
Napinanie gasienic spycha – Komatsu D61PX-24
Naprawa Spycharek Warszawa
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Naprawa Spycharek Warszawa – Wśród produkowanych przez firmy Hanomag, HSW, Komatsu i Liebherr oraz Caterpillar maszyn znajdują się mechanicy do minikoparki, Naprawy i serwisowanie mini ładowarki w Warszawie, Naprawa koparki i ładowarki kompaktowej w Warszawie, serwis spycharki gąsienicowe,serwis i naprawa ładowarki kołowe w Warszawie.
Serwis Spycharek Warszawa
Sprzęt Budowlany – Spycharki i Koparki
+48 534 649 204
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Mobilny Elektryk i Mechanik w Warszawie
Wybierz opcje Mechanika z dojazdem do domu!
Mobilny Warsztat +48 570 933 114
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Mobilny Elektryk do Spycharek
+48 534 649 204
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Youtube Naprawa Maszyn Budowlanych – Naprawa Spycharek oraz Naprawy sprzętu budowlanego, Serwis Spycharek na Budowie, MOBILNY SERWIS, MASZYN BUDOWLANYCH, KOPAREK, WÓZKI WIDŁOWE MAZOWIECKIE
Naprawa Spycharek Warszawa
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Naprawa Spycharek Warszawa – Wśród produkowanych przez firmy Hanomag, HSW, Komatsu i Liebherr oraz Caterpillar maszyn znajdują się mechanicy do minikoparki, Naprawy i serwisowanie mini ładowarki w Warszawie, Naprawa koparki i ładowarki kompaktowej w Warszawie, serwis spycharki gąsienicowe,serwis i naprawa ładowarki kołowe w Warszawie.
Serwis Spycharek Warszawa
Sprzęt Budowlany – Spycharki i Koparki
+48 534 649 204
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Mobilny Elektryk i Mechanik w Warszawie
Wybierz opcje Mechanika z dojazdem do domu!
Mobilny Warsztat +48 570 933 114
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Mobilny Elektryk do Spycharek
+48 534 649 204
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
A jaki problem zrobić sobie takie blaszki z dwoma otworami?
nie zapomnij zabrac tej pustej tubki
W stalowej woli w mniejszych maszynach kalamitki były na wierzchu za kołem prowadzącym. Co napinanie to trzeba było mieć nową kalamitke:-). W Catach jest wózek zalany olejem ( nie mam pojęcia po co). I jak przesadzisz z naciąganiem jak rozwiązanie w komatsu jest popuszczanie?
Niezły patent – naciąganie dżdżownicy poziomem smaru…
Wczoraj naciagalem gąski w liebherr r900 też na oko, bo nie mam dtr , ale trochę luzu zostawiłem :). Opowiadasz dokładnie jak na szkoleniu, co miałem na koparki, ale większość się do tego nie stosuje, a potem placz, że maszyny drogie w utrzymaniu. Pozdrawiam
Jak u was pada to pracujecie czy macie wolne jeśli wolne to urlop płatny? Pozdrawiam
W czołgu T-72 naciągało się kluczem. Wystarczyły dwie osoby.
Siemano , bylem przekonany , ze gasienice napina sie w inny sposob. jakims kluczem , lub innym specjalnym narzedziem , bo w koncu taka gasienica sporo wazy i myslalem , ze najpierw wcisiniesz smar i dopiero potem bedziesz napinal , a tu sie okazuje , ze smarujesz i napinasz 😀
Szacunek ze robisz to z deska i z metrowka wedlug tego co jest w DTR, ja u siebie w Dresscie naciagam na oko gasiennice xDD
Pracowalem na wszystkich typach komatsu ale cat to jest cat.
W Stalińcu, albo w TG, to się naciągało… Kucz 40 ileś tam, rurka, brecha i heeejaaaaa !!! 😀 :D. A potem w Gwizdkach (T-130) zastosowano hydrauliczne naciąganie gąsienic. A te wystrzeliwujące kalamitki, trza było uważać przy naciąganiu <3
witam bardzo przydatne 🙂 zostawiam suba i zapraszam do mnie .
Cześć robisz świetne filmy !! mam pytanko jakim smarem smarujesz maszyny??