W tym odcinku Sołtys Zenek odwiedza swojego dobrego znajomego. Sławek jest wielkim pasjonatem dawnej motoryzacji i techniki rolniczej. W swojej prywatnej kolekcji posiada wiele ciekawych perełek, między innymi kombajn Wistula, Ursus C-328, LTZ, JUMZ i wiele innych maszyn rolniczych. Pogoda niestety nie rozpieszczała i trochę wiało ale coś udało się nagrać. Zapraszamy do oglądania.
Youtube Naprawa Maszyn Budowlanych – Naprawa Spycharek oraz Naprawy sprzętu budowlanego, Serwis Spycharek na Budowie, MOBILNY SERWIS, MASZYN BUDOWLANYCH, KOPAREK, WÓZKI WIDŁOWE MAZOWIECKIE
Related
25 thoughts on “Do wszystkiego i na wszystkim pojedzie – Jumz Belarus – 3w1 traktor, koparka, spycharka”
Przepraszamy za momentami słabą jakość dźwięku, ale wiało tego dnia niesamowicie. Z pewnością Jeszcze nie raz wrócimy do Sławka jak będzie lepsze pogoda i nagramy odcinki o jego innych sprzętach (ma tego sporo).
Silnik nie wysilony, jak to ma miejsce w obecnych czasach, a także nie kastrowany pseudoekosyfem. Bo te wszystkie dodatki to tylko powodują, że zamiast 200KM jest ledwo 140, bo dławiony na wszelkie sposoby.
Jumz ma bardzo ciekawy silnik fabrycznie 1750 obrotów max. 65km duża pojemność i małe zużycie paliwa , silnik dużo pobiera powietrza przy tej pojemności jakby miał turbo ,dodatkowo wszystko jest duże i ciężkie wprawione w ruch działa siła bezwładności i nie traci szybko obrotów pod obciążeniem najpierw zaczyna kopcić pompa paliwa ustawiona jeszcze bez norm euro silnik niczym nie zdławiony jak obecne silniki niby ma konie ale spokojne raczej muły.
Gniotsa nie łamiotsa to obelga, bo rosyjskie wyroby stalowe były słabe, krzywiły się, deformowały, ale nie łamały. Tyle że powinny być lekko sprężyste i bardzo mocne, czego Rosjanie nie umieli zrobić. Nie tyczy się to tego ciągnika, jest z dobrej stali a braki nadrabia przewymiarowaniem geometrycznym wszystkiego. Szerokie panewki, niskie obroty, szerokie koła zębate. To i działa nawet bez wody czy oleju.
Wcale nie ma pojemności jak 80tka czy MTZ, a większą, prawie 5L. Tłoki są jak w MTZ, ale skok wału większy. Stąd duży moment obrotowy praktycznie od już wolnych obrotów. Tylko stare fergusony miały takie wykorbienie (127), choć mniejsze tłoki.
Przepraszamy za momentami słabą jakość dźwięku, ale wiało tego dnia niesamowicie. Z pewnością Jeszcze nie raz wrócimy do Sławka jak będzie lepsze pogoda i nagramy odcinki o jego innych sprzętach (ma tego sporo).
Silnik nie wysilony, jak to ma miejsce w obecnych czasach, a także nie kastrowany pseudoekosyfem.
Bo te wszystkie dodatki to tylko powodują, że zamiast 200KM jest ledwo 140, bo dławiony na wszelkie sposoby.
JuMZ i T150K to ukraińskie wynalazki.
Jumz ma bardzo ciekawy silnik fabrycznie 1750 obrotów max. 65km duża pojemność i małe zużycie paliwa , silnik dużo pobiera powietrza przy tej pojemności jakby miał turbo ,dodatkowo wszystko jest duże i ciężkie wprawione w ruch działa siła bezwładności i nie traci szybko obrotów pod obciążeniem najpierw zaczyna kopcić pompa paliwa ustawiona jeszcze bez norm euro silnik niczym nie zdławiony jak obecne silniki niby ma konie ale spokojne raczej muły.
Dokładnie! Wszystko "rozj..bali"!
ja bym tylko chcial zobaczyć jakis nowy ciagnik ktory teraz sie kupuje za miliony za 40 lat
a tu masz maszyne starą ktora jest na chodzie
Bo to gówna były te wsk shl ursus i te polonezy
ЮМЗ то є Український трактор.
Leszek Balcerowicz dziękujemy za reformy….
Panowie jak chcecie vistulę to zapraszam do siebie. Vistula stoi już 5 lat nie używana szkoda jej oddam w cenie złomu.
Ten wiatr to masakra…. kup sobie osłonke na mikrofon bo się nie da oglądać a przeprosiny za jakość wcale jej nie poprawiają.
Te ltz tobdzoadostwo problem sąsiad miał z przodem i pozbyl sie zwolnice tylne zęby połamało.
Bardzo dobrze dzoadek mówi niema dziśiaj noc rzad wszystko rozkebał o sprzedał.
nie wprowadzajcie ludzi w błąd
Gniotsa nie łamiotsa to obelga, bo rosyjskie wyroby stalowe były słabe, krzywiły się, deformowały, ale nie łamały. Tyle że powinny być lekko sprężyste i bardzo mocne, czego Rosjanie nie umieli zrobić. Nie tyczy się to tego ciągnika, jest z dobrej stali a braki nadrabia przewymiarowaniem geometrycznym wszystkiego. Szerokie panewki, niskie obroty, szerokie koła zębate. To i działa nawet bez wody czy oleju.
Wcale nie ma pojemności jak 80tka czy MTZ, a większą, prawie 5L. Tłoki są jak w MTZ, ale skok wału większy. Stąd duży moment obrotowy praktycznie od już wolnych obrotów. Tylko stare fergusony miały takie wykorbienie (127), choć mniejsze tłoki.
U mnie sasiad ma Vistulę używana pod plandeka raczej by sprzedał z lubleksiego jesteśmy
przyznaje racje i tego samego zdania jestem za komunizmu mielismy swoje traktory kombajny auta motory rowery autobusy itd.
Nie daj Boże aby ktoś o ta koparkę dbał dobrze konserwował to nic nie zostanie tylko ona wiem bo 6 lat nią robiłem .pozdrawiam
Cała unia wszystko zniszczyła.. mi nic nie dali a tylko zabierają nawet i tym co dofinansowania dostają
Panowie alez mamy mamy… Zachodnie korporacje na strefach przemyslowych… Pozdr.
My kurwa nic nie mamy 😀😀😀😀😀😀😀😀😀
Ugniatalem kukuryce takim tylko że kompletnym z łyżką , nie raz na dwuch kołach nieba się lizneło 😅
Wszystko zajebali pejsaci
Taka prawda zniszczyli przemysł …